Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

woensdag, april 05, 2006

Dag 2


Ja, ik heb ondertussen mijn eerste 24 uren achter de rug.

Mijn 'aangezichtsligging' zorgde ervoor dat mijn gezichtje er eerst wat vreemd uitzag. Maar ondertussen is alles weer in de plooi gevallen en lig ik lekker te soezen bij mama op de kamer.

Af en toe kijk ik al wat in het rond naar deze grote vreemde wereld. Hoewel ze beweren dat ik aan mijn leeftijd nog niet veel zie, heb ik hier al goed in de gaten hoe het hier in elkaar zit. Die toffe madam, die heeft lekkere melk en die meneer met z'n bril, dat lijkt ook wel nen sympathieken.

Spannend!!

6 Comments:

  • At 9:45 a.m., Anonymous Anoniem said…

    en die meneer met zijn streepjestrui? ook heel leuk hoor noor
    a

     
  • At 10:54 a.m., Anonymous Anoniem said…

    LEVE NORA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    welkom lieve meid op deze wereld

    vele lieve groetjes en dikke kussen uit de Provence van mij en zwart gespuis ;)

    XXX Sofiatou

     
  • At 11:36 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Nora Mariën, uwen afplakker is demaks!

     
  • At 12:24 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Om de eerste te zijn in de categorie kleffe berichten: Nora SO CUTE... (en ik zag ze al live dus ik kan het weten)
    trouwens, wie zei daar dat ze nog op niemand gelijkt? het ziet er toch naar uit dat dat Ester's oogskes zijn, me dunkt!!!

     
  • At 2:01 p.m., Anonymous Anoniem said…

    dag kleine meid!!je staat al heel mooi met je eerste "rap"-pakje. de norasticker heeft zijn plaats al gevonden (rechtsachter naast het toekomstig kinderzitje) in de auto van bonnie & poe. tot straks

     
  • At 2:20 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind u er zeer aaibaar uitzien, kleine hele brok Nora!!! Bijzonder karaktervol neusje overigens! En een coole sticker, en een eigen plekje op het Net, en een snee in moeders buik...: u hebt uwen entree wel gemaakt, me dunkt! Zegt u het voort aan die madam met haar grote borsten en die vent met zijn bril: ze hebben dat allemaal heel chique gedaan!!! Ik wens u van harte, lieve Nora, een zalige tijd toe samen met die twee reuzen die heel den tijd aan u zitten te frutselen en in u zitten te knijpen en te doen! Proficiat, hoor!!!

    Françoise

     

Een reactie posten

<< Home