Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

zondag, april 09, 2006

Morgen

Morgen mag ik naar huis.
Naar huis? Waar zou dat ergens zijn? Ik ben benieuwd.

Ik heb me hier wel op mijn gemakske gevoeld in de materniteit. Eerst op het derde (= straat 6) en dan even in OK 6 (=Operatiekwartier of -kamer 6) en dan 6 daagjes op het tweede (=straat 4).

Lang leve de vroedvrouwen, artsen, verpleegsters en assistentes van Sint-Lucas. Dat waren één voor één aangename madammen.

Mama heeft me al verteld dat ze blij is dat ze met mij naar huis mag.
Ik ben echt benieuwd.

1 Comments:

  • At 12:48 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Dag klein, lief elfje,
    Jaja, morgen naar je huisje! Je lekker uitrekken in je parkwieg met veel kleur. Zou Joske het beseffen dat hij concurrentie krijgt? Hem aaien, komt later wel. Nu eerst de omgeving verkennen met je oogjes en oortjes en je lekker laten verwennen door die lieve ouders van jou.
    Welterusten schattebol

     

Een reactie posten

<< Home