Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

maandag, april 10, 2006

Vandaag



Vandaag heb ik met de auto gereden. Lekker warm in mijn Maxi Cosi-slaapzak.

Ik heb ook mijn nieuwe woonst mogen verkennen en mijn eerste kennismaking met het levend pluchen beest, Joske, was best plezant.

Nu papa mijn berichtje aan het posten is, lig ik lekker te soezen in mijn slaapmand bij mama en papa op de kamer. Naar het schijnt zijn ze er van aan het genieten. mmmmmmmmmmmmmmmm

2 Comments:

  • At 9:00 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Goeie morgen Nora,
    Ik merk dat je al een astronautenpak hebt!!!
    't Is wel heel leuk je zo van nabij te kunnen volgen. Je papa moet dat absoluut volhouden.
    We komen vandaag eens langs om je te bewonderen,klein wonder...
    Knuffelsssssssssssssssssssssssss

     
  • At 10:11 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Hey junior
    Knap astronautenkostuum in je
    nieuwe park-wieg-capsule met je ogen gericht op die blogcamera!
    Al een plek(je) gevonden in "'t grote bed"? Kordaat beslag gelegd op een warme stek, alleen moeten die twee groten wel even naar de kant schuiven.
    Ik kom weldra eens piepen naar je nieuwe thuis, maar eerst nog wat plaksel uit mijn baard wegspoelen.
    Vele groetjes van de co-laminator.
    xxxx

     

Een reactie posten

<< Home