Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

zondag, september 03, 2006

Voor het eerst ziekjes

Vandaag ben ik voor het eerst een beetje ziekjes. Zou dat van die eerste dag crèche al zijn? Of van andere microopjes.

Niet echt heel ziek hoor. Een valling, een snotneus dus en wat hoesten. Maar ja, dan kan ik m'n tuutje niet meer in mijn mondje houden, want de lucht komt niet zo vlotjes meer binnen langs m'n neusje. En zo gaat slapen wat minder vlotjes.

Ik ben tot nu toe altijd een flinke doorslaper geweest. Vannacht heb ik het eens anders moeten aanpakken. Ik heb af en toe mama en papa er bij geroepen om eens te vertellen dat het toch wel aan het snotteren was in m'n neusje.

Hopelijk gaat het snel over en mag ik morgen toch naar de crèche. Ja, ik heb geen klagen. Pas na vijf maanden mijn eerste snotneus.

1 Comments:

  • At 10:54 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Lieve Jonkvrouwe Nora,
    Ondanks je snotterend neusje en reutelend mondje was je weer superlief vandaag.Hopelijk ben je morgen bijna weer gezond. Knuffel.

     

Een reactie posten

<< Home