Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

maandag, juli 31, 2006

Op den bureau


Deze foto staat vanaf vandaag op het bureau van mama en papa. Inderdaad van papa, maar ook van mama. Het was dag 1 vandaag. Dag 1 van de na-zwangerschapsverlofperiode. En tegelijk ook dag 1 van de na-vakantieperiode. Het was toch even slikken.
Gelukkig is het even een overgangsperiode. In augustus kampeer ik overdag nog bij Bonnie en Poe (mama en papa Ester), vanaf september trek ik dagelijks naar het Beretreintje. Dat zal een beetje moeilijker zijn, de eerste dagen.
Ik heb me alleszins erg goed geamuseerd vandaag. Lekker veel aandacht gekregen.
Vanavond ben ik weer bij mama en papa. Dat zijn mijn twee reisgezellen van vorige week. Ze zagen er algelijk content uit om mij te zien. Ik heb ze dan ook wat extra geplezierd met wat geschater en een braaf dutje tussendoor.

1 Comments:

  • At 12:23 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Dag lieve schat,
    Wij hoeven je foto niet op het bureau want we kunnen je uitspattingen dagelijks van dichtbij meemaken.
    Het was een geweldige week samen. Je bent een vrolijke, guitige en lieve meid. Dat konden we reeds van het eerste uur ondervinden. En ... of het lastig is? Neen, hoor, we doen het met veel plezier en overgave.
    En ... of we je verwennen? Als in tijds eten geven, je te slapen leggen en pampers verversen verwennen is, dan ja.
    Wel houden we nu en dan een knuffelmomentent, maar ja, dat lok jezelf uit: je bent onweerstaanbaar.
    De lakentjes van je bedje zijn gewassen en de parkonderlegger ruikt ook al fris, enfin, alles is reeds proper voor maandag. Want we kijken er al naar uit om je terug bij ons te hebben.
    Zorg goed voor die twee volwassen knuffelberen en tot maandag. Kusjes

     

Een reactie posten

<< Home