Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

zondag, mei 28, 2006

Ja santé, mijn ratse!


Goe were aan de Zuid.
Allee, toch niet echt.
Een lang weekend: Cies Klimop.
Vooral veel cocooning en gehoop op beter weer. Gelukkig was de compagnie best plezant en heeft zondag nog wat zon gebracht.

De plannen zijn aan het rijzen om deze zomer toch nog op reis te gaan. Huidige gedachtengang: Ardèche. Daar is er misschien wel wat zon te vinden. Wordt vervolgd.

Volgend weekend ist Sinxen. Weeral congé! Joepie!

Voor de rest stel ik het goed. Ik lach ganse dagen en begin mijn stembanden te ontdekken.

2 Comments:

  • At 9:48 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Als trio blij met het lange "cies-weekend", al was't nog natter dan in de pamper. Tot vandaag... daarom staat 't zonneke op jouw
    snuiterke te lezen.
    Nu nog enkele feestdagen wachten en een eerste nacht onder tentzeil staat je te wachten. Voor croissant-au-beurre of zonnefactor_15 is 't allicht nog wat te vroeg, maar genieten van een Franse vakantie komt nooit te vroeg.
    By the way, een ferm (muide)voiture. Net te laat voor de 1 mei optocht.
    'k Heb voor den défilé van 21 juli 2007 al je persoonlijke
    driewieler klaar staan, 'nen "tricolore" nog wel.
    Een wederkerig lachje en ... slaap zacht.
    Poe

     
  • At 6:49 p.m., Anonymous Anoniem said…

    wat een schitterend snoetje!ik denk dat ze voelt dat het mooie weer eraan komt!

    groetje annelies

     

Een reactie posten

<< Home