Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

zondag, mei 07, 2006

Het gaat goed





Wat minder posts op mijn dagboek dezer dagen.

Ja, drukdrukdruk.
Hoewel.

Ik geniet gewoon een beetje van het buitenbaarmoederlijk leventje. Eten, slapen, lachen, baden, lachen, eten, slapen, ...

Het zonnetje - als dat er al is - zorgt er voor dat ik al wat meer van de wereld te zien krijg: Merelbeke, Gentbrugge, Gent, ...

We beginnen te wennen aan het leventje en dat maakt het alleen maar boeiender.

Gisteren hebben we een tourke gedaan in 't stad en hebben we samen etwat gedronken op een terraske (discreet in een hoekske).

Ik probeer mama en papa ook wat in de watten te leggen en dat lukt behoorlijk. Blijkbaar vinden ze het best aangenaam dat ik de voorbije 5 nachten bijna elke nacht 7 à 8 uur aan een stuk geslapen heb. Wacht maar ...

3 Comments:

  • At 12:31 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ze lacht!!

     
  • At 12:09 a.m., Anonymous Anoniem said…

    JamaarJamaar

    Drukdruk is niet goed genoeg om 't dagboekske even rustrust te gunnen.

    Ons aller Nora doet nochtans ruimschoots d' best om tal van records te kloppen: de braafste platte baby, de flinkste baadster, de langste slaapster, de liefste glimlach, de grootste spetterpoepproductrice, ... reden genoeg dus om papa overuren te doen kloppen en deze blogspot te updaten.

    Lachen kan ons jonste als een natuurlijk talent, zo merkt zelfs een anonieme fan.

    Poe knielt en buigt het hoofd om 't terras in zomer- en zonneconditie te brengen en mist aldus soms eens de presentatie van jouw laatste kleedje / broekje / hemdje of nieuwste speeltje.

    Binnenkort kijk ik wel wat meer omhoog en groet je nu via deze weg!!!

    Vele knuffels van Poe, alias opa de Klusser.
    PS Klussen met Fred is gekeurd en goed bevonden.........

     
  • At 7:58 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Hallo daar naamgenootje,
    Ja ik heet ook nora alleen ben een dag en 18 jaar eerder geboren. op eerste paasdag 3 april 1988. Per toeval stuitte ik op dit dagboek en vond het zo leuk ik dacht ik stuur een mailtje.
    groetjes nora

     

Een reactie posten

<< Home