Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

zondag, april 16, 2006

Mijn muziek


Papa heeft me vorige week aangegeven bij 't Stad Gent. Ja, ik ben daar immers geboren. Hij is daarna geen sigaren gaan roken met zijn maten en hij heeft zich ook niet bezat.

Hij kreeg wel van 'de gemeente' een 'geboorte cd' cadeau.

Mijn muzikale luisterloopbaan kan beginnen.

De stadcd is er één die Unicef steunt. Er staat klassiek op (Dvorak, Mozart, Brahms, Beethoven & Haydn), maar ook de instrumentale versies van klassiekers als Kortjakje en Slaap kindje slaap.

Ik heb echter ook al een eigen cd-collectie:
Een ode aan het Kinderlied - Kapitein Winokio Zag * 2 BEREN
& Steek je vinger in de lucht - De vrolijkste kleuterliedjes door Jan De Smet & Arne Van Dongen

Mijn muziekmobiel combineert dan weer de tonen van Bach, Mozart en Beethoven met coole kleuren en vreemde bewegingen. Dat vind ik echt wel super om in te dommelen.

Nu, het hoeft voor mij niet allemaal baby-muziek te zijn. Eén van mama's en papa's boxen staat naast mijn wieg. En ik moet zeggen, die cd van Kings of Convenience Quiet is the new loud, dat is wel mijn goesting.

1 Comments:

  • At 4:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    oompje mast en tante decoker hebben de kings op vinyl, perfect voor als je eens babysitgewijs op bezoek komt.
    Niets zegt Baarmoeder als het gekraak van een pickupnaald!

     

Een reactie posten

<< Home