Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

woensdag, april 12, 2006

Te bed/bad of niet te bed/bad


Ik slaap nogal veel. Overdag doe ik dat in m'n parkwieg, 's nachts in m'n draagmand. Wel, dat 's nachts slapen - hout vasthouden - loopt vlot. Mama en papa hebben geen klagen, tot nu toe.

In de voormiddag krijg ik dagelijks een badje, heerlijk, in m'n Tummy Tub. Eerst een beetje wassen en dan lekker onderdompelen in het zachte water. Na vijf minuutjes doen ze er dan nog wat lekkere olie bij en ruik in nog meer naar 'baby'.

M'n navelstrengetje is er nog niet helemaal afgevallen. Dat belet me niet om te baden. Misschien valt het er morgen wel af. Wat je op de foto ziet is het vetertje waarmee m'n strengetje afgebonden is.

p.s.: ijdel als ik ben, wil ik toch laten weten dat het water een vervormd beeld geeft. In het echt ben ik veel veel slanker. ;-)

3 Comments:

  • At 9:45 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Dag klein genieterke,

    Zo te zien, is tummy tubben een leuke babysport...Je schijnt ervan te genieten. Ik zal eens komen kijken.
    Hebben ze dat ook voor 50+?
    Dikke knuffel

     
  • At 12:52 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Heleba Langslaperke

    Keitoffe t.t.-kuip!!
    Meganatte speeltobbe!!
    Maxisofte oliesmering!!
    Vreed wijs ondanks optisch bedrog, 'k weet wel beter......

    Proficiat voor papa-zoekmachine bij het vinden van de juiste pampersize (oversized??).

    Mama is tevreden over je rustpauses. Toch wat tijd geven aan die twee om eens met de nieuwe pop te spelen!!!!!!!!!!

    Tot nog eens, maar dan liefst in wakkere toestand.

    Kusjes xxxxxxxxx

     
  • At 1:12 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Dag liefste Nora,

    Wat een mooi verhaal van je naam. Nu zullen je mama en papa zeker eens met jou naar Ierland moeten, hé! Ik ben Claudia, een klein meisje van 1,5 jaar die blij is dat je een meisje bent, dan heb ik er weer een vrienedinneke bij.Ik wil jou graag eens snel ontmoeten, dan kunnen we gezellig in onze babytaal eens kennis maken. Mama, papa en ik zijn nu om te beurten al een dikke week ziek, buikgriep. Ik breng nogal veel virusjes mee naar huis. Maar nu we allemaal bijna genezen zijn, willen we graag eens langs komen. Als het voor jou goed is, dan misschien de zondag na Pasen.Ik laat mama nog bellen met jouw papa. Zij zijn nog ex-collegaatjes van elkaar.

    dikke knuffel en welkom lief elfje.
    Claudiapoes

     

Een reactie posten

<< Home