Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

dinsdag, april 18, 2006

Rust

Ik kom thuis tot rust. Amaai, wat ben ik een rustig meisje.



Wacht maar.

Wat is er zoal met mij gebeurd de voorbije dagen? Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen. Ze komen dan eens naar mij kijken en als ik niet te diep aan het dutten ben, krijg ik lekker veel aandacht.

Mijn navelstrengetje is er ondertussen afgedonderd. En dat deed niet eens gene pijn. Oef.

Ik heb ook mijn luchtmatras ontdekt. Nu mag ik met papa in het grote bad. Yeeha!

1 Comments:

  • At 10:24 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Dag klein meiske,
    Je bent inderdaad de rust zelve. Ik mag van je mama geen vergelijkingen maken, maar ja, ik kan het niet laten. Zij was ook zo'n rustige baby. Behalve rond 9 uur dan had ze haar neutuurke. Maar jouw ouders vinden daar wel iets op: tummy tubben, luchtmatrassen, hangmatten, kinderliedjes,...Je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben een oplossing! Prachtig toch, die twee die jou verwekt hebben. Ze zijn gewoon UNIEK.
    Slaap kindje, slaap.
    Daar buiten loopt een schaap.
    Een sch... ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
    Tot morgen

     

Een reactie posten

<< Home