Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

zondag, mei 21, 2006

De Muide

Ok. Het weder was vant weekend niet om over naar huis te schrijven. Eerlijk gezegd heb ik me er niet veel van aangetrokken. ‘k Hoop dat het verlengd weekend wel wat zonnetje brengt. Kpeist niet!

Vandaag hebben we ons niet laten doen door het weder. Op naar de Muidefeesten! In de buikzak op papa’s stoere borst. We hebben ons ogen de kost gegeven. Lang leve Gent! Lang leve alle kleurtjes door elkaar! Lange leve ne vettigen hamburger!

Om ons huisje niet te vol te zetten, waren mama en papa niet van plan om echt iets te kopen op de langste rommelmarkt (en toch een van de betere) van Gent.

Edoch. Op de terugtocht kwamen ze daar toch wel een plezant driewielertje tegen, zeker. Een retromodel met gevulde wielen (eens opgepoetst, komt er beeldmateriaal): 12,5 euroots. “En dat poppenwagentje, meneer?”: 10 euroots. “Ach, pak het er maar bij voor 5 euroots.” Een sympathieke Muidenaar.

Papa heeft er zich meteen op gestort op ons koerke. En blinken dat het doet!

En van al dat baden begin ik ook te blinken.



1 Comments:

Een reactie posten

<< Home