Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

zondag, mei 14, 2006

Mama's-dag


Vandaag vieren we hier onze eerste 'moederkesdag'.
Gisterenavond zijn we met z'n drietjes gaan tafelen bij Baskuul.
Deze morgen een ontbijt aan bed en de eerste 'moederdag'-geschenkjes:
fotoboek voor mijn babyfoto's, handboek* voor mama's (van 0 tot 12 jaar) en een moleskine-boekje om m'n avonturen ook analoog neer te pennen.

Aan alle mama's, oma's, bonnies, ...: nen gelukkigen!

Een andere mama, Liza, krijgt zelfs aandacht in de pers - foto 18 (met een foto van toen Guus nog kleintjes was). Nog even en dan komt nummer drie er al aan.

*Moeders, het complete handboek. Voor moeders met kinderen van 0 tot 12 jaar. Lee Kwan Koo & Judith van Tijn - mo' media bv, Breda, 2006

3 Comments:

  • At 8:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    van mij ook een hele toffe eerste mamadag gewenst! (ook al is ie bijna om)

    XXXmarjet

     
  • At 2:57 p.m., Blogger baronneke said…

    Kunnen we binnenkort een fotootje van de inhoud van je moleskine bewonderen?

     
  • At 1:02 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Prachtige foto van" de mama in rust". En trouwens nen dikke proficiat voor de fotograaf van de foto van schoonzusvroedvrouw of was het vroedvrouwschoonzus.Ik vond die trouwens de beste van de reeks.'k Zal zeker nie objectief zijn?
    Trouwens nogmaals merci voor de mooie kado. Hij pronkt op den buro.
    Kusjessssssssssssssssssssss

     

Een reactie posten

<< Home