Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

zondag, juni 11, 2006

Ontdekkingen

Ik begin zo langzamerhand te ontdekken dat ik met mijn kleine lijfje meer kan dan slapen en eten.
Het lachen had ik al een tijdje onder de knie.
Nu begin ik echter ook steeds meer en meer mijn stemmetje, mijn handjes en mijn mondje te ontdekken.
Met mijn handjes lig ik vooral te futselen aan alles wat kraakt (ritstelboekje, ritselvlinder, ritselspeeltapijt, ...). Als ik erin slaag om iets vast te grijpen, probeer ik het naar mijn mondje te brengen om er toch eventjes aan te likken. De controle over de handjes is er nog niet helemaal. Ik heb immers al door dat mijn duimpje toch nog iets lekkerder is dan mijn fopspeen. Maar dat duimpje lang genoeg onder controle houden in mijn mondje, amaai dat is lastig.
Mijn stemmetje begin ik dan vooral te ontdekken omdat ik graag meezing met mijn mobieletje.