Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

donderdag, juni 01, 2006

OTTO

Yep. Hij is er. Ik zat er al eventjes op te wachten. Maar in feite is hij slechts een dagje te laat.

Mijn neefje Otto is geboren.

Ik ben hem al gaan bewonderen in Deinze, maar had mijn fototoestel nog niet bij me. Binnenkort een fotografisch verslag.

Ik ben net geen twee maanden ouder dan deze nieuwe sloeber in de familie Mariƫn. Dat wordt plezant. We zijn nu met z'n vieren: Emiel, Guus, ikke en Otto. Joepie. We kunnen kaarten.

3 Comments:

  • At 11:47 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Dag mijn bollebeezeke,
    Dat was zeker leuk dat bezoekje aan neef Otto. Prachtige naam trouwens.
    Ik zal hem eens gaan bepotelen samen met jou als hij thuis is. Als alles wat in de plooi is gevallen.
    Je zal je mannetje nog moeten staan met al die jongens om je heen!!!
    Kaarten?
    Dat wordt zeker voetballen!
    Of misschien gebruik je je vrouwelijke charmes en kan je hen overtuigen om met de poppen te spelen.
    Tot morgen voor een volgend bezoekje.
    Kusjes

     
  • At 10:55 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Kleurenwiezen met Ottomaanse troefkaarten, bierkaartjes bij de hand, 't lijkt nog enkele voetbal-wk's verwijderd!
    Alvast nen groten hoera voor de komst van neefje Otta.

     
  • At 11:36 a.m., Anonymous Anoniem said…

    onderstaand bericht past niet bij de tekst maar kom: voor de eerste keer vader op vaderdag! hoera!! weeral feesten!!
    XXM

     

Een reactie posten

<< Home