Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

zondag, juni 11, 2006

Papa's dag





Yep, onlangs nog maar mijn eerste moederkesdag gevierd en dan zijn ze daar nu al met vaderkesdag. Papa is een beetje ziekjes de laatste dagen, maar we waagden ons toch aan een ontbijtje bij Toktok (een beetje een donkere website, maar een frisse, vrolijke en originele keet).

Terwijl papa binnen een dutje doet, geniet ik volop van het mooie weer. Na een lange periode van slecht weer, mag ik eindelijk veel buiten komen. Ook mama vindt dat plezant.

Als papa wat gezonder is, trek ik hem buiten en zorg ik ervoor dat hij een schoner kleurke krijgt.

1 Comments:

  • At 12:36 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Ela kleine sloeber,
    Je hebt je liefste en guitigste snuitje bovengehaald op papa's dag! Maar ook mama heeft van jou kunnen genieten, zoals te zien op de foto's.
    Nu nog zorgen dat papa weer vlug gezond wordt en veel met jou kan spelen.

     

Een reactie posten

<< Home