Nora

4 april 2006 om 14.16u ben ik ter wereld gekomen. Ik vind het hier best wel plezant.

zondag, september 03, 2006

Hoofdje



Ik word de laatste weken sterker en sterker. Tijdens het verversen lig ik naarstig te trappelen tot papa's buikspieren hard genoeg staan. Tijdens het spelen lig ik in alle richtingen te rollen (inderdaad, ik heb langzamerhand ook de techniek vast om van m'n buikje naar m'n rugje te rollen).

Op het verzorgingskussen wordt het voor mama en papa een uitdaging om m'n kleertjes aan te krijgen. Ik verkies immers om op m'n buikje te liggen en zal dat dan ook consistent proberen.

Ook m'n hoofdje staat steeds steviger op m'n kleine lijfje. Ik kan al makkelijk in alle richtingen kijken zonder m'n hoofdje te laten hangen of vallen. Dus ...

Dat opent perspectieven.
Mama ging aan het e-shoppen en sloeg een Bumboo aan de haak. Ik kan er zitten zoals de grote kindjes, maar m'n rugje wordt gezond ondersteund. De Bumboo gebruik ik niet om lang te zitten spelen, maar wel om even de situatie te overschouwen.

Ook de draagzak kan nu op andere, veel veel boeiendere manieren gebruikt worden. Nu mag ik met m'n rugje naar de drager en zie ik alles wat er gebeurt. Ik hou m'n oogjes goed open hoor.